Burgandy Glitter Ribbon




Thursday, 11 August 2011

tidak hadir ke skolah :(


as'salam !ape khabaq ? shat kew?p0sa x?hehe^_^
Irah x dtang skolah ari ISNIN ,so0,Irah x ambik periksa coz demam panas
Irah bosan sngt2 d0k kt umah n tiduq,bgi yg laki2 maybe best c0z leh tid0q
tpi bgi Irah,x best kna mkn ubat mcm kt bwh nie
mcm nie laa ubat yg Irah kena mkn ..tebal ..
trcekik tekak Irah,hehhe^_^
kna mkn biji2 tu..bkn larut dlm air
nie ubat paracetamol..
hurmm,nasib baek satu ari 2 kali mkn ..
huuhh'... :(
--------------------------------------------------
IrAh l0Ve EvErYoNe
--------------------------------------------------

IrAh %&*#@^


comey x teddy nie ??
apa yg korang nmpk ?
yup,teddy nie demam ..cian dye..
Irah p0n demam gak...ari Isnin ..
msa ari ahad 2 p0n Irah dh mula demam,Irah trpaksa pi skolah sbb ari 2
ade ujian periksa ..huhu
memang trseksa dan sakit sngt2
msa ari ahad 2,Irah rsa pening2,
mual,rsa nk muntah p0n ade
fuuhh '...msa dlm bas p0n Irah muntah,nasib bek
ade sapu tangan yg Irah bwak..2 p0n muntah skit jew ...
bnyak kali Irah muntah kt skolah,nk jwap periksa p0n
kna gagah jgak ..kwan2 Irah tngok kecian sngt sbb tngok Irah nie
mcm mayat hidup lak,ye laa
dngan Irah yg brbadan kurus,x brmaya,lembik je bdan ..
pas2,msa waktu rehat,Irah x kluaq kelas,just d0k dlm kelas jew
Irah rsa mcm Irah prlukan sngt2 air utk minum..
Irah tau bulan p0sa,Irah jgak tau org yg muntah x batal p0sa ..
tpi,Irah trpaksa...utk kebaikan Irah jgak ..
so0,Irah bgi duit kt kwn Irah sruh beli air kt Irah
lepas bli 2,Irah trus minum tnpa bca bismillah..hehhe^__^
ade laa rsa brtenaga skit nk jwap periksa ..
kwn Irah p0n kta,nie p0n klu minum air dh ok skit dri sblum 2
Irah p0n x kta apa2 just senyum jew kt dye :)
ok laa,letih gak menaip di bulan p0sa...
slamat brpuasa di bulan yg mulia nie !
------------------------------------------------------------
IrAh l0vE EvErYoNe
------------------------------------------------------------

IrAh c0mE bAcK !!

   
I'M COMING !!
haha,akhirnya,Irah datang jgak laman nie..
dh dipenuhi oleh sawang2 dh ..
sbnarnya,Irah ade ujian periksa kt sekolah ..
agak susah jgak laa sbb Irah x bca buku ...
itu laa,org sruh baca buku x nk,degil btul !
Irah jwap yg Irah akan ambik PMR nnti ..
8 subjek,iaitu BM,BI,SN,MT,SEJ,GEO,KH(ERT),
dan jugak AG,yg Irah x jwap periksa lgi subjek SEJ
dn AG c0z ade masalah skit,sbb 2 laa Irah x dtng skolah
ok laa,letih menaip nieyh,satgi nk pi SHOOPING !!
bubye ..slamat brpuasa 
----------------------------------
IrAh l0vE EvErYoNe
----------------------------------

Saturday, 6 August 2011

WhO lOvE mE ??


alangkah bahagianya jika ada seseorang sayang ngn cnta kt kita kn ?
tpi irah x kisah sngt pasay nieyh coz minggu nie ujian formatif...
bl0g nieyh p0n irah x bley bkak dh ..
tunggu cuti baru bleyh bkak..huhuhu
nk uwat cmna kn ..facebook p0n blum tntu lgi bley bkak ke x ..
doakan irah spaya mnjwp periksa dngn snang ye !
pape p0n,irah mengucapkn kt kamu semua
slamat mnjawap ujian formatif nie erk ?
kbaii ~!
---------------------------------------------------
IrAh LoVe EvErYoNe
---------------------------------------------------

Wednesday, 3 August 2011

OUR LOVE..

Camne awk nk eja "C_NTA" kalo xde "I"
camne awk nk eja "R_NDU" kalo xde "I"
camne pulak awk nk eja "H_DUP" tanpa "I"
sebab tu la dlm hti awk kene sntiasa ad "I" supaya "I" x hilang & jgn lpakn "I"
s0, kena la sayang "I" selalu. ♥ my minikS so much!
..........  I LOVE YOU ...........

Monday, 25 July 2011

6A2....ThE BeSt ClASs In mY LifE..


kadang kadang kawan tuh mcam MAGGI, time susah kita cari kadang kadang kawan tuh mcam CHIPSMORE, sekejap ada sekejap takda kawan juga kadangkala mcam ASTRO, macam macam ada tetapi buatku, kawan tuh seperti L'OREAL, *kerana dirimu begitu berharga* haha Copy&Paste benda nie ke semua wall kwn kwn awak yg plg awak syg and juga sya. ~Jika awak dpt sekurang kurangnya 5, awak memang KAWAN SEJATI<3 <3 <3

Sunday, 24 July 2011

Awak..nota ini khas utk awak..tp awak dah xde dalam hidup saya..harap awak baca ye..     Ni kisah kita..awak igt lg x,mase kita mula2 kenal..saya layan awak dengan baik..awak pun layan saya dengan baik..mesranya kite masa 2 kn..   Saya dah bt awak jatuh hati pada saya..dan awak terlalu sygkan saya..sy pun syg kat awak jugak..   Tp KHILAFNYA saya..saya abaikan awak..sy buta utk melihat  ketlsan awak..saya lukai perasaan awak..   Saya banyak tipu awak..sy sibuk lyan org lain..sehinggakan awak menangis kerana sy..kejamnya sy...saya tak pedulikan awak..   Saya selalu wat salah..bila awak marah,sy marahkan awak balek..saya buat x endah je kat awak..sy tau awak terluka..     Awak korbankan segalanya utk saya..buat mcm2 utk saya..awak rela sedih asalkan saya bahagia..butanya hati saya sbb x hagai awak..   Tp pd satu hari tu..sy rase sunyi je..mane awak pergi? Sy cari awak tau..Call bekali2 awak x angkat..sms sy pun awak x rply..   Kosong hidup sy tanpa awak..slalunya stiap pagi,stiap mlm,awak mesti msg saya..sy rindu sms awak (good morning syg,good nite dear)..tp skrg dah x ada mesej awak tu..   Tiba2 awak call sy..gembira bila tgk nmbor awak..sy angkat call dgn hati yg sgt bahagia...   Dgn scara tiba2 awak minta maaf pada sy..awak ckp awak x dpt kembali bsama sy lagi..awak dah ade org lain...   Awak cakap awak dah jumpa org lain masa saya abaikan awak dulu..betapa hancurnya hati saya dgr  semua penjelasan awak...   Sejak hari tu,sy x dpt trima kenyataan yg awak dah jadi milik org lain..awak!! kmbalila! Sy nak ckp kat awak yg sy cintakan awak sgt ! :( Khilangan awak  bt sy sedar yg sy sbnarnya sygkan awk... saya menyesal sbb sia2kan awak dulu..ni lah blsan utk saya krana tlalu ego..    ''ingatlah..janganlah kita terlalu ego & pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan orang yg paling berharga dalam hidup kita..jangan sampai kita kehilangannya sehingga kita menyesal x de ksudahan..hagailah orang yang syg pada kita, pasti kita bahagia kelak..!!

for my bestz frendz !