Burgandy Glitter Ribbon




Monday, 25 July 2011

6A2....ThE BeSt ClASs In mY LifE..


kadang kadang kawan tuh mcam MAGGI, time susah kita cari kadang kadang kawan tuh mcam CHIPSMORE, sekejap ada sekejap takda kawan juga kadangkala mcam ASTRO, macam macam ada tetapi buatku, kawan tuh seperti L'OREAL, *kerana dirimu begitu berharga* haha Copy&Paste benda nie ke semua wall kwn kwn awak yg plg awak syg and juga sya. ~Jika awak dpt sekurang kurangnya 5, awak memang KAWAN SEJATI<3 <3 <3

Sunday, 24 July 2011

Awak..nota ini khas utk awak..tp awak dah xde dalam hidup saya..harap awak baca ye..     Ni kisah kita..awak igt lg x,mase kita mula2 kenal..saya layan awak dengan baik..awak pun layan saya dengan baik..mesranya kite masa 2 kn..   Saya dah bt awak jatuh hati pada saya..dan awak terlalu sygkan saya..sy pun syg kat awak jugak..   Tp KHILAFNYA saya..saya abaikan awak..sy buta utk melihat  ketlsan awak..saya lukai perasaan awak..   Saya banyak tipu awak..sy sibuk lyan org lain..sehinggakan awak menangis kerana sy..kejamnya sy...saya tak pedulikan awak..   Saya selalu wat salah..bila awak marah,sy marahkan awak balek..saya buat x endah je kat awak..sy tau awak terluka..     Awak korbankan segalanya utk saya..buat mcm2 utk saya..awak rela sedih asalkan saya bahagia..butanya hati saya sbb x hagai awak..   Tp pd satu hari tu..sy rase sunyi je..mane awak pergi? Sy cari awak tau..Call bekali2 awak x angkat..sms sy pun awak x rply..   Kosong hidup sy tanpa awak..slalunya stiap pagi,stiap mlm,awak mesti msg saya..sy rindu sms awak (good morning syg,good nite dear)..tp skrg dah x ada mesej awak tu..   Tiba2 awak call sy..gembira bila tgk nmbor awak..sy angkat call dgn hati yg sgt bahagia...   Dgn scara tiba2 awak minta maaf pada sy..awak ckp awak x dpt kembali bsama sy lagi..awak dah ade org lain...   Awak cakap awak dah jumpa org lain masa saya abaikan awak dulu..betapa hancurnya hati saya dgr  semua penjelasan awak...   Sejak hari tu,sy x dpt trima kenyataan yg awak dah jadi milik org lain..awak!! kmbalila! Sy nak ckp kat awak yg sy cintakan awak sgt ! :( Khilangan awak  bt sy sedar yg sy sbnarnya sygkan awk... saya menyesal sbb sia2kan awak dulu..ni lah blsan utk saya krana tlalu ego..    ''ingatlah..janganlah kita terlalu ego & pentingkan diri sendiri sehingga mengabaikan orang yg paling berharga dalam hidup kita..jangan sampai kita kehilangannya sehingga kita menyesal x de ksudahan..hagailah orang yang syg pada kita, pasti kita bahagia kelak..!!

Friday, 15 July 2011

jgn prnh berubah !

Bila Wajah Kendur
Cinta Luntur
Pabila Kemudaan Hilang
Syang Terus Melayang
Perubahan fizikal berlaku kerna tapak cinta itu di hati bukan dimata....
Bila hati kata sayang~~ fikir2kan la.....


-J.A.N.G.A.N. P.E.R.N.A.H. B.E.R.U.B.A.H.-
:-)

sedihnyer ....huhuhuh





Haritu kita jalan sekali, best kan jalan sambil bergurau. Tapi lagi best
bila awak bagi hadiah tu , tu lah hadiah paling saya tak boleh lupa .
Senyuman manis awak . Esokesok bila saya tak boleh jalan , saya nak awak
mengiringi saya , masa ni sayadah tak boleh nak panggil awak macam selalu , awak yang kena datang .Masa ni jugak saya
..............................​.................Nak hadiah lagi tapi saya
dah tak nak senyuman awak tu . Saya nak Al-Fatihah. Awak bacakan untuk
saya k sebab saya dah tak boleh baca sendiri . Lepas tu , bila ada orang
letak saya bawah papan, awak jangan menangis atau cari saye sebab saya
dah tak boleh tegur awak. Janji k !!! Friendship forever . (^_^)

Thursday, 14 July 2011

for my bestz frend 4 evax !




-sjak brsamanya...baru ku knl erti prshabatan..
  Darinya,ku kenal,ku sedar betapa suci erti prshabatan...
   nilai seorng shabat yg tiada trkira,tiada jga mmpu trbeli ..
   ksih seorng teman itu tramat2 brhrga..
   teman,anugerah Tuhan yg sngt2 indah...
   andai dia thu betapa kasih & sayangnya aq padanya...
   batapa tingginya prngorbananmu...yg snggup brsabar
   meniti hari2 melayani kerenah ku..biar brkali2
   aq menyakitimu...sahabatku,andai kau bisa
   brsama ku buat selama-lamanya.....
  .......dn tiba lah saat waktu kau meninggalkan aq ..
  kerana takdir Tuhan yg sdah tersurat ....
  sedihku briringan air mata jrnih yg mengalir sayu ......
  moga aman & bahagai kau di sana ....
  setangkai doa ku hadiahkan
   KAU SAHABATKU,KAU TEMAN SJATI

Tuesday, 12 July 2011

dilamun cinta ??






 ♥ If Your asking if I Need U the answer is 4Ever..♥
         ♥ If Your askin if I'll Leave U the answer is Never..♥  
  ♥ If Your askin what I value the Answer is U..♥
         ♥ if Your askin if I love U the answer is I do.

jgn cerai !!

Sepasang suami isteri yang selalu menghadapi masalah perhubungan tengah berbincang masalah mereka dalam sebuah kereta di mana suami tengah memandu

Isteri : kita dah berkawin 15 tahun dah,saya rasa saya tak sesuai lagi bersama dengan awak... saya nak mintak cerai dengan awak..... si suami diam dan terus memandu kereta ...bertambah laju....(70km)

isteri : saya dah tak cintakan awak lagi...sebenarnya saya dah ada teman lelaki....dia akan berkawin dengan saya lepas awak ceraikan saya... saya malas nak cerita panjang lagi..dan saya tak nak awak cuba pujuk saya..saya dah bosan hidup dengan awak....!! si suami terus memandu dengan penuh perasaan marah...masih diam...
Isteri : bila kita bercerai,saya nak rumah kita... si suami masih diam ...memandu dengan lebih laju....(80km)
isteri : saya nak anak kita juga...awak bukan boleh pelihara mereka..... si suami masih diam ..tambah kelajuan (100 km)
isteri : saya nak kereta ini,kredit card dan saving akaun kita sisuami masih diam, membelok kereta ke arah jaya jusco......
isteri : awak ada ingin minta apa2??
suami : tak perlu....saya dah ada apa yang saya perlukan...
isteri : ya kah?? apa yang awak ada..??
suami : si suami menjawap sebelum beliau melanggar dinding konkrit jaya jusco... saya ada airbag.....awak tak ada.
**********************************************************************************************

My FriEndz !

 nie kawan aq
yg pengawas 2,siti nur liana,yg sebelah 2,fatin natasya


nie lhaa gengz aq !
memang aq x kn lupakn memori kmi !!
 nie kwn2 aq yg pling aq syng !
 nie kwn aq yg bwu thn 2011
bestz frendz 4 evax !!
 this is my lovely frendz !
ssah snang,dye slalu ade di smping aq ..
WE LOVE 6A2 FOR EVAX !!
MUUAAHHHH..

Friday, 8 July 2011

soo sweet !!


nie pic family aq msa ari prtama raya thn 2010
keluarga aq di hjung skali belah kiri
keluarga pak ngah aq sebelah keluarga aq
dn seterusnya diikuti oleh pak tam,dan pak cik aq
yg brbaju gold pudar 2,paksu aq,yg menyambung plajaran di universiti kuala lumpur
budak yg paksu aq dukung 2,anak pak ngah aq
yg brbaju biru 2 opah aq,tok wan aq dh x da sjak thn 2008
msa 2 aq drjah 4...ukeyh,aq x nk ingt lgi kisah lmpau 2
tpi,thn 2010 memang BESTZ !!
I LOVE MY FAMILY !!

for my bestz frendz !