Burgandy Glitter Ribbon




Friday, 15 July 2011

sedihnyer ....huhuhuh





Haritu kita jalan sekali, best kan jalan sambil bergurau. Tapi lagi best
bila awak bagi hadiah tu , tu lah hadiah paling saya tak boleh lupa .
Senyuman manis awak . Esokesok bila saya tak boleh jalan , saya nak awak
mengiringi saya , masa ni sayadah tak boleh nak panggil awak macam selalu , awak yang kena datang .Masa ni jugak saya
..............................​.................Nak hadiah lagi tapi saya
dah tak nak senyuman awak tu . Saya nak Al-Fatihah. Awak bacakan untuk
saya k sebab saya dah tak boleh baca sendiri . Lepas tu , bila ada orang
letak saya bawah papan, awak jangan menangis atau cari saye sebab saya
dah tak boleh tegur awak. Janji k !!! Friendship forever . (^_^)

No comments:

Post a Comment

for my bestz frendz !